huh~ analisa diri

Xtau lah aku…rse mcm xde smangat..ini gara2 surat transfer tu..Xsggup aku nk pindah..rse mcm perit sgt nak lalui benda tu smua..Mgkin sbb aku dh biase duk cni kot..banyak nak pk nih..rumah sewa lom cri lg..brg2 aku kt cni banyak lg..adusss..ni dh masuk 3 hari aku xcukup tdo..kpala duk pk mcm2..pk segala kemungkinan yg akan berlaku.. syg sbnarnye sbb kt cni banyak kenangan manis dlm diri aku..mula dr aku mula kerja sampai skrg.. masa makin suntuk nih...ntahlaa.. stress lah gnii..


Namun perancangan harus aku buat..

Mula2 pk pasal tempat keje...mmg xbest..

Pastu pk aku duk cne life cm xde…nk g ne r..????

Pk berbaloi ke aku buat sume nii..?

Xkan aku nk kawen kot.. haha idea giler…spe nak kt aku?

Family mmg say YES jek..tp aku sbnarnye resah..

Apa jd pada aku nnt..?

@##$##$^&=+@@!!

Dari penganalis aku sdri..(kenapa aku XNAK g cne?)

50% aku xnak sbb enviroment tmpt keje baru aku

20% life aku kt cne cmne..

20% kawan dan network

10% aku suka duk cni


Dari pengalisis aku setuju PERGI:

80% sbb de ”sumthing special” tp aku xdpt jaminan pape.

20% dekat ngn family.. tu jek? Huh