Complicated

....

"1stly saya taknak awak kecewa. 2ndly, saya taknak jadi orang yang mengecewakan awak. Kalau awak nak stop sebelum awak lebih sayangkan saya, saya tak salahkan awak.. Silakanlah. Dari kemudian awak kecewa kerana saya. Saya taknak awak kecewa kerana saya sedangkan saya tak bisa memilih...
" - GF

You decided that. Not me. I feel that you don’t need me. You just let me go. You choose someone else. So, what can I say? You know that, why I’m here..? It’s because I love you. I love you so much. And I’m gonna to propose you. I want you to be with me. Forever. But, it’s not working. You have someone else. Why me here…? Why?” - BF

"Why you make me like this..I just told you that I was hang with my Ex BF..but you said, you don't care about that. What can i do..? I love u, from the first time we meet until now.." - GF

"It's because I love you... I don't care everythingg..." - BF

"Mean that's it. End of story? God, I never expect it would be like this..then, i will respect your words and your decision. Thanks a lot. For all this while for making me so happy..so special..I'm really sorry if i ever hurt your feeling.. ever..take care and you always be in my heart.." - GF

"You know that, I'm not a bad guy but have a bad luck.." - BF

....gone...

Shino said :
Aku pun pening sebenarnya bila dah sama-sama suke then terpaksa buat keputusan gtu. Kata orang kalau dah jodoh, takkan kemana kan? So, situasi macam ni kekadang perit untuk ditelan. Tapi bagi aku tak wajar juga jika Girlfriend tu gantung Boyfriend tu camtu. Mungkin Girlfriend tu masih mempunyai perasaan sayang pada Ex-boyfriendnya. Yang Boyfriend tu pulak, ofcourse lah dia nak satu hubungan yang secure dan terjamin dan bukan mengharapkan sesuatu yang belum pasti. Aneh sungguh..

Labels: , , ,