Diganggu Makhluk "Lembut"

Hari tu aku dapat miscal. Dari nombor yang aku tak kenal. Bila angkat je, dia letak. Kononnya malu-malu kucing la plak. Takpe, aku cal balik (baik hatinya aku huhu). Mungkin die takde kredit. Manetau kot-kot ade benda urgent ke ape. Aku cal balik, suara jantan angkat. Mula-mula die cakap "hello" aku tanya lagi, dia senyap plak. Pastu, aku bengang, aku letak. Lepas tu, dia msg aku.

Abis yang kau cal aku, kau taktau ke aku sape?? kau ni sape? Pastu die replay..

Sal mane plak. Kau jantan ke betina ni??? suara mcm jantan je td..

Perghhh geli beb aku baca. Nak kena laknat ke pe jantan ni? Pastu aku dah tak reply. Tak sanggup aku huhuhu Tak sangka plak aku kena ngurat dengan makhluk "lembut" tu. Dari mane ntah dia dapat nombor aku, aku taktau. Tensen gile..Rasa nak demam jek huhu

Labels: , , ,