Gilakan

Suatu hari ada sorang kawan mengadu;

Miss : Weyy beb.... aku tengah bengang ni, nape pakwe aku asyik-asyik dengan
kereta dia jek..Sikit-sikit kereta, kedai assesori lah, kedai cat lah, kedai
bodykit lah..pening kepala aku. Buhsan lahh.. sampai barang kereta dia pn
aku pun kenal satu-satu..hissshhhh

Shino : Elok lah tu kalau dia duk bz dengan kereta dia je, silap-silap kalau die bz
dengan makwe lain tak lagi pening kepala kauu..
?!

Miss : Hehe Kalau dia ade gurl lain memangg laa aku marahh!!
ermm ye jugak kann..nasib baik dia camtu.

Labels: , , , ,