Lagi Cuti

Bestnya cuti !!!! Itu je yang mampu aku ucap. Asyik betul aku menikmati masa cuti CNY ni. Sampai Handphone pun aku malas nak tengok. Bole tak gitu? Kepada kawan-kawan yang tak boleh nak cuti, boleh tak aku ucapkan takziah? HAHA~ Semoga anda berbahagia berbakti kepada bangsa dan negara. Gelak lagi sekali boleh tak?? Jangan marah eh. Kalau marah nanti tak comel.















Ermm.. dah lama tak mandi air terjun. Masa ni semua ahli kelurga balik, sebab semua dapat cuti. Bolehlah aku mandi air terjun yang sejuk dengan menikmati kesegaran alam yang tiada tandingan sambil beristirehat melupakan segala tekanan kerja seharian. Dah lama tak pergi tempat-tempat cam
ni.















"Boleh tak ulat tu panjat atas tangan aku?"

"Cuak gak sebenarnya aku ni huhu"

Apepun, bercuti bersama keluarga tercinta adalah pengisian masa yang amat tak ternilai maknanya.

Labels: , , ,