Tagged oleh kikiey bil : 01/2009

1.Tengah buatpe tu??
Cari duit lah sebab aku kan orang miskin.

2.korang ske bce buku ape ??
Aku tak baca sangat buku tapi aku suke tengok gambar dalam buku hehehe

3.ske makan ape n minum ape?
Aku makan nasi dengan telur dadar je. Pastu taruk sos. Aku biasa order dengan milo kosong atau ais lemon tea.

4.ade pakwe / makwe x??
Ade makwe tapi orang punya.. haha

5.ske wat pe time buhsan??
Errmm kalau buhsan aku gi travel, lepak dengan kawan or sepupu kat Bangi. Kalau biasa-biasa aku jalan-jalan cari makan. Takpun tengok TV sambil baring haha

6.ske warNe ape??
Sekarang baru aku perasan aku banyak beli baju kaler hujau.. tp suke ape saje kaler yang aku rse sesuai. Tapi bukan pink ok.

7.upload gamba yg anda benci skang !!!


8.npe benci pix 2 ??
Aku ade cakap ke aku benci? Tak kann..

9.cantik jerk kan pix 2??
Errmm macam biasa je. Macam orang lain punya gak.

10.ade friendster 0r myspace x?? ape URL die ??
Friendster ade gak. Ni : http://profiles.friendster.com/shinosan

11.nak tagged spe lepas nie??
Aku taktau nak TAG sape. Sebab aku taknak kena TAG. Mulai hari ini aku nak kebal dari TAG. Sekian, terima kasih

Labels: , , , ,