Jampi Tok Mambang

Kalau la boleh aku jampi..Nak juga try ni..Jampi olok-olok pun jadilah.

"hai mambang tanah, mambang air, mambang angin..
datanglah kau dari dunia si mambang..
permudahkanlah aku untuk memiliki dia wahai si mambanggg..
aku sudah taktau nak buat ape ni....tidur tak lena, mandi tak basahh..
kerna aku sangat suka kan die..wahaiiii si mambangggg.. dimana kau wahai mambang..
tulunglah aku wahai mambanggg.."

haihh.. sampai bila aku nak tunggu ni ?? Stressnya akuu.. Agak-agaknya perempuan tu nak lelaki macam mana ye? Jap aku tengok cermin. Banyak sangat ke kurang pada diri aku ni. Sebab takde misai kot. Haih buntu aku dibuatnya.

Labels: , , , ,