Pengumuman ~

Assalamualaikum..
Buat kali julungnya, book of life~ akan terhenti dikemaskini buat seketika. Aku memohon jutaan kemaafan kepada semua yang mengikuti segala kisah di laman ini. Mahupun dari pelbagai lapisan umur dan bangsa.

Ini adalah untuk memberikan aku masa untuk berehat dan menenangkan diri buat seketika. Insyallah, aku akan kembali menulis apabila tiba masanya kelak. Tak lama.

Sila tinggalkan segala pandangan dan komen anda supaya dengan ini dapatlah penulisan ini diperbaiki dari masa ke semasa. Segala pandangan dan komen anda pasti akan mencorakkan rencah "aku blogger jalanan". Sekian, terima kasih.

regards,
Book of life~ since 2008
by shino

P/S : Kepada semua staff BIG DADDY Incop. Anda diberi cuti bergaji penuh selama seminggu. Aku akan berjumpa dengan 1st Leader BD (King) bagi menyelesaikan segala masalah pengurusan BD bersama 3rd Leader BD (Silver crown). Keputusan ini akan mencorakkan masa depan BIG DADDY Incorp. Harap bersabar.

Labels: , , ,