Berserabut


Pening.. pening.. sekarang macam-macam masalah melanda. Tak cukup dengan masalah yang ada sekarang tambah lagi dengan masalah lain. Semua nak menempel kat aku.

Dalam situasi yang cam gini. Memang susah untuk aku buat segala rumusan. Naik berserabut kepala. Susahnya. Tadi nyaris-nyaris aku tertinggal wallet aku kat mesin ATM. Ni semua sebab banyak sangat benda aku fikir. Apa nak jadi dengan aku ni. Sekarang aku rasa letih. Takde ke benda yang baik berlaku dua tiga hari ni?

Tambahan pula, kerja makin banyak. Meeting tak henti-henti. Jadual aku pula dah terisi dengan hal kerja yang makin menimbun.

4hb ke Putrajaya.
10hb hingga 14hb ke Putrajaya.

Takde ke siapa-siapa nak dengar luahan aku ni?

Labels: , , ,