Fokus Tersasar

Udang Harimau (paneus monodon) ni gred A. Pasaran luar negara. Enak kalau dimasak. Ok setakat ini sahaja cerita pasal gambar sebelah.

Kenapa dua (2) hari ni aku rasa kering semacam je. Bila letak tapak tangan kat muka. Rasa bahang. Panas nya cuaca. Kejap-kejap tekak rasa kering dan nafas plak terasa haba.

Berbalik exm PTK ni 26hb ni. Adakah aku telah bersedia? Jawapannya aku belum buat preparation langsung. Kecenderungan untuk study pun takde. Haih malasnya. Sebenarnya aku dah lulus. Tapi belum je dapat aras 4.

Bila badan rasa tak selesa, nak study pun malas. Fokus seringkali tersasar dengan benda lain. Alasan je semua tu. Dah malas nak membaca. Cakap macam mana pun tak guna. Sekarang mood ada untuk rehat dan holiday je. Taknak buat benda lain dah selain tu. Nak cuti ah gini.

Labels: , , , ,