Kasih : episod 1

"Eh kau nak pergi mana ni pagi-pagi buta?"

"Aku nak pergi tengok anak aku ni..ada pertandingan lari dalam guni kat sekolah dia..Anak aku masuk nii.."

"Pergh kauuu.. Bersemangat..Macam kau pulak yang main.."

"Eh jeles ke? Hehe anak kau mane?"

"Hehehe perli nampak! Anak tekak ada la bang.."

"Weii semalam anak aku bagitau dia dapat nombor satu dalam kelas. Aku sebagai bapak dia bangga giler sebab aku sendiri pun dulu tak pernah dapat nombor satu?!! Hahahaaha.."

"Owwh yeke..? Huiiihh pandailah anak kau belajar.. Bagus-bagus.. Ini mesti ikut mak dia ni.. Hehehe"

"Nanti karang nak kena beli hadiah ni.. Kasi perangsang sikit"

"Haa elok la tuu.. eh kau masuk office balik pukul berapa? Banyak benda aku nak bincang dengan kau ni.."

"Macam ni lah, kau bincang sendiri, kau decide sendiri, aku sokong je. Pastu letak satu copy atas meja aku. Petang aku naik, aku tengok.. ok..chow"

"Yelaaaaa.. Father time la kononn.."

Labels: , ,