Kasih : episod 2

"Kenapa aku tengok mata kau merah je.. Ni sure kes tidur lambat la ni. Semalam kau tidur pukul berapa?"

"Ngantuknya aku... semalam tidur pukul 3 pagi..haihhh.."

"Lerr..kau buat ape semalam?"

"Aku takleh nak tidur bang, otak aku ni macam duk mikir je.."

"Masalah apa ni..? Haih.. kau ni kalau tak pasal kereta, mesti pasal awek.."

"Huuuuhhhh...kau ni tau-tau je.."

"Pasal awek la ni..? Apasal dengan gadis pujaan kau tu..? Ada perkembangan ke?"

"Ini yang aku duk fikir ni.. buntu aku dibuatnya.."

"Haihh kau ni, perempuan ni kau jangan push sangat. Nanti dia naik meluat dengan kau..langsung tak dapat.. baru macam ayam berak kapur kauuu.. Hahahaahahahahaaaa"

"Siot je! Banyakla kau ayam berak kapur.. jomm lah weii.. apa kata kau belanja aku makan nasi kerabu pagi ni..? Agak membantu jugak tu.. hehe"

"Hahaha kawan punya pasal. Aku no hal.. jommm.. karang bos cari plak."

Labels: , ,