Kasih : episod 3

"Kau dah makan ke belum ni..?"

"Belummm.. Asal kau dah lapar ke?"

"Lapar la jugak.."

"Hah kau masak je daging burger dengan nugget dalam peti ais tu buat lauk. Taruk sos masyuk gak tu bro.."

"Isk kau ni, aku dah naik mual makan benda-benda camni.. Aku mengidam nak makan nasi panas dalam pinggan ni."

"Kau ni, mengada-gada betul.. Kalau kau tu ada bini takpe jugak..Bolee dia masakkan untuk kau.."

"Kau ni membebel je.. Jom lah ikut aku, pergi makan kat warung hujung jalan tu.. Boleh makan sambil cuci mata sekali .. Hehe"

"Haah betol juga! Ramai juga makwe kat situ.. manatau sangkut sorang dua. Boleh buat bini.. Hehehe"

Labels: , ,