Kasih : episod 4

"Wah sedap betul nasi ni ye..?"

"Kau ni makan..gelojoh betul! Macam baru jumpa nasi.."

"Biasalah bro, kau tengok ikan ni. Sedap betul.. Panas-panas lagi.. Segar."

"Ikan mana kau tengok tu..? Owhh.. Yelahhh baru aku perasan lah. Memang panasss la.. Lemak berkrim ni.. Hahahaha"

"Eh Mata kau tu jaga. Kan perasan plak orang depan tu.. Cover bro cover."

"Hehe kau ni memang cekap betul.. Tau-tau je.."


"Mesti la aku perasan sebab kita kan sealiran.. Hahaha"

"Walaupun nasi ni berlaukkan ikan bilis dengan sayur, tapi kalau makan dalam suasana macam ni. Memang bahagia.. Laju je sumbat dalam mulut aku ni.. Macam taknak berhenti. Tau-tau dah habis.."

"Hehe kau ni, kalu minat, ape lagi kasi jampi la.."


"Jap-jap aku seru....Errrrrrrrrrrkkkkk.. Alhamdulillah.."


"Siot je jampi kau!"


Labels: , ,