Kasih : Episod 6


"Sukan anak kau semalam ape cerita? Ok ke?"

"Huih ok tu ok.. Tapi aku kesian la tengok anak aku lari dalam guni.. Aku sebagai bapak dia sendiri pun tak kasi dia main benda bahaya tu.. Buatnya terpatah riuk.. Aku jugak yang susah.."

"Hish kau ni, kan itu pertandingan. Biasalah. Habis takkan anak kau sorang je yang nak lari luar guni.. Tak pernah dek buat orang tu.."

"Memangla, aku risaukan je. Bukan ape.. Anak aku tuuuu. Kalau anak monyet aku biar je.. Lagipun bukan senang nak ada anak yang lahir dari darah daging kau sendiri... Kau kena ada kesungguhan, seni dan fokus..."

"Hehehe dalam maksud kau tu.. Susah juga ye..?"

"Kalau anak kunci senang la, kau pergi je kedai kunci suruh buatkan.."

Labels: , ,