Kasih : Episod 7

"Bos, hari ni kita selesaikan semuanya lah bos.. esok pagi-pagi boleh balik kampung.. Dah jimat satu hari ni"

"Kenapa? Kan baru tiga hari kursus ni.. Kalau ikut jadual semuanya empat hari.."

"Anak saya tak sihat ni.. Risau la pulak.. Lagipun rasa tak sedap badan niii.. Lama sangat kursus ni.. Bos bujang takpe.. Saya dah kawin tak boleh duk jauh lama-lama... Nanti kempunan bos.. "

"Yeke..? Anak kamu kan dah besar, semua dah kerja. Kamu nii anak yang tak sihat ke bini yang tak sihat ni..??"

"Err..dua-dua bos.."

"Haih.. Masuk tiga hari kursus semua pakat takleh nak buat kerja. Pegang mouse pun dah mengigil... Ape lah kamu ni."

"Alaaa boss.. Biasalah orang kahwin.. Bos belum kahwin.. Manatau semua ni.. Hehehe"

"Yelaa esok jela kamu balik ye.. Tengok semua macam dah separuh sasau ni. Macam masalah pulak saya tengok. Ok besok pagi-pagi kamu bertolak pulang.."

"Ok thank you bos.."

Labels: , ,