Kasih : episod 8

"Ai bang laju je nak balik... Ada hal penting ke? Releks la dulu, layan teh kedai kopi dulu.. Borak-borak ke.."

"Iskk kau ni.. Aku dah janji dengan bini aku nak makan sama-sama petang nii.. Tak bolehla nak duk lama-lama ni.."

"Dah janji ke.. Takut bini?"

"Iskk kau nii.. Celupar betul mulut. Lelaki macam aku mana ade takut bini.. Silap besar tu kau cakap aku takut bini.."

"Hehehe Yeke? Habis tu cepat je nak balik ni.. Sabo-sabo lah.."

"Alahai biasa lah.. Aku bukannya takut kat bini lah.. Tapi masalahnya bini aku tu yang tak takut kat aku.."

"Ooo patut pun... masalah juga ye..."

Labels: , ,