Peralihan Masa

Pejam celik, pejam celik. Sekarang dah masuk bulan Mei. Lepas ni bulan Jun pula. Dah masuk setengah tahun. Sekejap saja masa berlalu. Keadaan seperti tak banyak berubah. Sama sahaja. Sejak dari awal sampailah hari ini. Kemajuan amat tak memberangsangkan. Hampir setiap detik aku berfikir tentang ini. Tak tenang juga sebenarnya. Penatnya kalau berpura-pura ok ni.

Tambahan, aku pun taktau dan buntu dengan apa yang perlu aku lakukan lagi. Rasa macam terlebih pun ada ni. Tak kisahlah kan. Janji aku seronok apa yang aku buat sekarang. Apepun enjoyla the moment tu (cuba motivasikan diri) . At least ada juga cerita nak dikenang-kenangkan nanti.

Labels: , , ,