Cuba Faham

Kenapa susah nak fahami seseorang? Jawapannya ialah kau taknak faham orang itu, sebab tu kau tak faham dia. Tapi, bagi aku kalau kau dah cuba faham tapi still susah juga nak faham. Jawabnya ialah kau ni jenis yang tak faham bahasa. Betul ke?

Tapi kalau kau faham gitu-gitu je. Kau ni jenis yang kurang memahami. Agaknya kot. Jadi, macam mana nak selesaikan?

1. Buat bodoh jek
2. Buat macam faham
3. Cuba fahami sampai mati
4. Tinggal persoalan itu begitu sahaja

Kalau nak jahit baju, kena masukkan benang slow-slow dalam lubang jarum tu. Tapi kalau kau tak sabar. Kau akan tinggalkan jarum dengan benang tu bersepah begitu sahaja.

shino said : Pakailah mesin jahit automatik

pic by flickr

Labels: , , , ,