Cuai

Kecuaian dan kesilapan kecil kadangkala mengundang bencana. Inilah terjadi.

Sebenarnya, aku sangat bengang dengan Lelaki A. Then, bersembang thru SMS dengan Lelaki B juga sangat tidak menyukai Lelaki A. Then, dalam masa yang sama aku telah ter send SMS kepada Lelaki A yang mana isinya adalah perkara berkenaan Lelaki A.

Tapi, Tuhan sangat sayangkan aku. Nasib baik isi kandungannya sangat clean dan menunjukkan aku akur dengan apa yang Lelaki A buat kepada aku. Fuh! Tarik nafas panjang. Tapi yang pasti, Lelaki A tau apa yang aku rasa sekarang.

Sebenarnya sangat bahaya jika tersalah send SMS. Lainkali kena sangat berhati-hati bila menghantar SMS. Untuk mengelakkan kecuaian ini, aku telah delete nombor HP Lelaki A. Taknak perkara sama berulang.


Shino said : Nasib baik banyak!!

Labels: , , ,