Sayonara..Wivo


Akhirnya, Wivo ini terpaksa aku lepaskan. Buka sebab bermasalah tetapi perasaan untuk upgrade senjata yang lagi power tu dah tak dapat bertahan lagi. Sejak diiklan dari semalam. Sudah banyak panggilan telefon bertanyakan Wivo keramat ni. Mereka ini berkemungkinan akan melamar Wivo dalam masa terdekat ini.

Dulu bukan tak pernah iklankan tetapi, bila ada buyer yang bawak duit seguni. Aku jadi berubah fikiran. Rasa sayang amat kat Wivo ni. Buat aku serba salah.

Kalau diikut, memang sangat banyak kos yang dibelanjakan ke atas Wivo kesayangan aku ini. Sehingga hampir 98% menyerupai versi Evolution II buatan Mitsubishi. Tetapi kalau nak disimpan nanti tak muat pulak garaj then terpaksalah Wivo ini berhujan panas dan akhirnya menjadi besi buruk. Apa pun, bila diri dah nekad. Wivo harus dilepaskan.

Labels: , , , ,