Sensei

Cuti sekolah dah lama mula. Seronok lah kepada cikgu-cikgu yang sedang nikmat bercuti dengan keluarga. Yang mana wife dengan husban dua-dua guru, bercuti sakan lah mereka. berjalan sakan lah mereka, bawak family dan anak-anak makan angin. Huih bestnya! 

Sebab itulah, aku sangat jeless dengan golongan guru-guru sekolah ni. Lain pula dengan aku, diakhir tahun ini, aku semakin sibuk dengan kerja opis yang berlambak dengan tarikh-tarikh keramat dan perlu diselesaikan dengan segera! Aghh... tensen!

Bila difikir-fikir, rasa macam nak tukar profession jadi cikgu pulak... Boleh tak? Tak kiralah cikgu tadika ke, cikgu PJ ke.. Janji gaji lumayan..


Shino said : shino sensei hehe

Labels: , , ,