Semuanya BOSS!

 

Sape suruh kau bawak keta macam hantu?
... Boss nak cepat sampai..

Kereta opis rosak kenapa?
..Bos takde duit nak repair..

Mane pergi semua orang yang jaga kaunter ni..?
..Bos takde.. semua hilang.

Kenapa surat tak siap-siap ni..? 
....Kertas takde. Bos tak order..

Kenapa tak datang keje semalam? 
...Bos suh gi tengok tapak.. saya tak naik opis la..

Kenapa kamu tak masukkan data dalam sistem ni? 
...Bos tak ajar.. saya tak reti..

Kenapa tak pergi mitim semalam..?
..Bos tak arahkan..saya tak pergi.

Surat dah faks ke belum?
....Bos tak suh faks kan..lagipun bos tak bagitau no..

Mane pergi kamu tiga hari tak datang keje..? 
...Bos bagi cuti....!


Tapi bila tiba time balik. Tau plak nak balik. Tak tanya pun bos... Haih

Shino said : Macam pahat dengan pemukul

Labels: , ,