Panas Terik


Hari siang yang kering.. takde angin. Kalau duk berdiri tengah-tengah jalan sure jadi rentung macam daging masak. Huh. Takde ke manusia yang sanggup buat cabaran berani pakai seluar pendek then pergi tidur atas jalan raya yang panas garing tu? Amacam? Ada berani? 

Bila tengok kat tengah jalan tu, ada macam wap haba gitu. Memang masak kulit kalau baring atas jalan tar ni. Apa kata kalau ditawarkan duit sejuta RM? Nak? hehe Tapi kena baring dari jam 12.00 tengahari sampai jam 4.00 petang. Menarik-menarik..

Pepun cuaca panas ni, elok juga singgah minum air kelapa muda sambil kena goreng pisang panas. Haih boleh hilangkan haus di hari petang ni...

Shino said : santai hari minggu..

Labels: , ,