Tak Pakai Seluar Dalam

Ha.. tajuk cam best je kan? Ramai ni view nak baca kot! Hurmm ok meh aku cerita..

Ramai yang tak tahu berkenaan kerja penggali kubur. Barangkali kerja tersebut kurang diminati dan tidak pernah dipohon oleh mane-mane individu. Kalau dalam SPA ada, aku rasa takde orang nak apply kot. Ngeri gamaknya! 

Apapun aku nak kongsi dengan korang. Setelah bertanya seorang pakcik ni, maka dapatlah sedikit infomasi untuk dikongsi dengan korang semua. Maka, sebelum aku bertanya panjang lebar, pakcik yang peramah amat ni terus bercerita berkenaan pekerjaan beliau. Sehinggalah pada satu topik yang agak hangat!  


Korang tau tak?? Sebenarnya penggali kubur memang tak pakai seluar dalam?!!

Erkkk!!?? Tergamam juga aku!. Dalam hati terdetik, tak takut ke lipan or semut masuk dalam kain.. dan gigit benda tut tuu? Atau tak takut ke terkena atau kenapa perlu berlagak agak lucah gitu?? Tak berdosa ke? Maklumla itu kan kerja yang dapat pahala.. Itu adalah andaian aku sebagai seorang yang cetek ilmu. (ehemm ehemm macam la korang tau sangat!)

Persoalan itu terhenti seketika .................. 15 saat beliau membiarkan aku terpinga-pinga seketika.

Pepun beliau menjawab dengan tenang. Pakcik tak pakai seluar dalam semasa menggali kubur tapi pakcik pakai cangkul je.. Noktah. 

(akhirnya kami ketawa nak pecah perut)

Itu sahaja entri sengal kali ini. GO!

Shino said : ngeh ngeh ngeh..

Labels: , , ,