Koleksi Pilihan Pembaca

Sejak mula menulis blog pada tahun 2008, rasanya sudah masuk 3 tahun 2 bulan usia blog tua ini. Dulu dikenali dengan nama book of life. Yup! Lama juga aku berkecimpung dalam bidang blogging ni. Bak kata orang, kalau meniaga sudah 3 tahun ni, memang dah dapat bukak kedai besar. Kalau dulu warung, sekarang dah jadi restoran. Yelah, Alhamdulillah syukurlah kerana sampai sekarang aku tak pernah jemu menulis. Walaupun entri ni tak seberapa, namun aku jamin 100% ada yang membacanya sehingga sekarang.



Apepun, entri kali ini adalah untuk mengimbas kembali koleksi ENTRI PILIHAN disini yang boleh diikuti kembali oleh semua pembaca sekalian. 


TAHUN 2010
Mari Mencari Benda Tersirat 

TAHUN 2009
Perkahwinan Suatu Perniagaan Ep.1
Perkahwinan Suatu Perniagaan Ep.2
Perkahwinan Suatu Perniagaan Ep.3
Menarikkah Aku Ep.1
Menarikkah Aku Ep.2
Rupa & Nilai
Request Topic : Lelaki Dari Sudut Hubungan
Berbaloikah Pikat Si Cantik Molek?
Menariknya Penampilan
Family Plan
Dua Benda Yang Berbeza
Suka & Disukai
Keturunan
Kahwin Student
Cari Bunga
Beza Berbeza
Dilema & Trauma
Lelaki Murahan
Memilih Calon


TAHUN 2008
Bersediakah Anda?
Dua Masalah
Bila Perempuan
Buluh Perindu

Akhir kata, saya dengan berbesar hati mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua pembaca dan sahabat-sahabat blogger yang sudi singgah dan memberikan sokongan padu pada saya untuk terus berceloteh di ruangan sesawang ini. Sekian, terima kasih dan selamat berblogging!

Shino said : ..semua yang baik datang dari Allah dan yang buruk tu datang dari saya..

Labels: , , ,