Ikut Keutamaan


Bulan Mei yang sibuk akhirnya tinggal satu hari lagi. Namun, jadual aktiviti bagi bulan Jun pun sudah hampir penuh. Haih. Masa ni lah aku rasa masa tu sangat pendek sebenarnya. Dimasa komitmen yang bertambah dan jadual yang padat ni membuatkan hari-hari biasa tak pernah lengang dari duk rehat di sofa sambil layan Astro. 

Kad jemputan kahwin dah terima 6 keping, yang ajak mulut plak tak kira lagi. Banyak mereka ni ambil kesempatan penuh dengan cuti sekolah. Aku rasa, dalam masa menjaga kebajikan orang lain, baik lah cuba buat kebajikan untuk diri sendiri pula. Itu taklah dinamakan self-fish kan? 

Apepun, aku rasa nak susun balik jadual dan buangkan mana-mana program yang tidak menjana apa-apa. 

Shino said : ..hurmm

Labels: , , , ,