Outing di Pantai Pandak, Terengganu

Sewaktu di Terengganu, saya sempat merakamkan gambar ini. Waktu pagi yang berawan membantu saya mendapatkan gambar yang jelas dari segi kepulan awan. Sebenarnya itulah tarikan bagi gambar ini.


Walaupun dilihat agak kemas, tapi pada saya gambar ini mempunyai sedikit kelemahan iaitu pada bahagian horizontal yang sedikit senget (lihat gambar sebelah kiri). Dalam mengambil gambar, bahagian horizontal sepatutnya lurus. Itu yang terbaik.



Bagi saya sendiri, setiap gambar yang diambil haruslah mempunyai rempah yang cukup sebelum diadun menjadi pemandangan sebegini. Walaupun ada yang kurang minat dengan gambar sebegini, kerana ketulenan gambar yang terjejas, pada saya sendiri ia amat menarik kerana ada kelainan. Terpulang pada pandangan masing-masing. Anda yang tentukannya.

Labels: , ,